שלום, לאחר ניהול מומ מול היזם לרכישת דירה חדשה(תמ"א38/2) הגענו להבנות מולו ויום לפני חתימה על החוזה היזם אמר שלא מעוניין למכור לנו את הדירה כאשר נימק זאת בכך, שאנו שולאים יותר מדי שאלות ומבחינתו אנו לקוחות לא "זורמים" . חשוב לציין שאנו ביצענו לא מעט פעולות מבחינה כספית על מנת לעמוד בתשלומים הצפויים, בזבזנו חודש על ניהול מומ , התחלנו תהליך המכירה של הדירה שברשותנו וכו". האם ניתן לתבוע את היזם על נהיול מומ שלא בתום לב ?
על פניו, נראה שבעניינכם יש לכאורה מקום לבדוק האם התנהל מו"מ בחוסר תום לב. השאלה היא עד היכן הגיע המו"מ, מתי גילה היזם את ההתנהגות ה "מפריעה" , האם אכן היה בהתנהגות זו הצדקה לסירוב לחתום על החוזה ועוד ועוד.
יש לפנות לעו"ד המתמצא בתחום, עם כל האינפורמציה ( גם זו שאינה נוחה לכם....) על מנת שיחווה דעתו על סיכויי התביעה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לשאלתך הראשונה- אכן ההנחה היא רק לנכה "לצורך דיורו" , ודירה משוכרת לכאורה לא יכולה לשמש לדיור הנכה. מאידך אם החוזה נחתם לפני הרכישה, וקיבלתם את הדירה עם הדייר, אפשר לטעון כי לא הייתה שום אפשרות לעבור ...
המשך תשובה