שלום, לאחר ניהול מומ מול היזם לרכישת דירה חדשה(תמ"א38/2) הגענו להבנות מולו ויום לפני חתימה על החוזה היזם אמר שלא מעוניין למכור לנו את הדירה כאשר נימק זאת בכך, שאנו שולאים יותר מדי שאלות ומבחינתו אנו לקוחות לא "זורמים" . חשוב לציין שאנו ביצענו לא מעט פעולות מבחינה כספית על מנת לעמוד בתשלומים הצפויים, בזבזנו חודש על ניהול מומ , התחלנו תהליך המכירה של הדירה שברשותנו וכו". האם ניתן לתבוע את היזם על נהיול מומ שלא בתום לב ?
על פניו, נראה שבעניינכם יש לכאורה מקום לבדוק האם התנהל מו"מ בחוסר תום לב. השאלה היא עד היכן הגיע המו"מ, מתי גילה היזם את ההתנהגות ה "מפריעה" , האם אכן היה בהתנהגות זו הצדקה לסירוב לחתום על החוזה ועוד ועוד.
יש לפנות לעו"ד המתמצא בתחום, עם כל האינפורמציה ( גם זו שאינה נוחה לכם....) על מנת שיחווה דעתו על סיכויי התביעה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

קשה לענות בלי לעיין בחוזה ובהתחייבויות הצדדים.לכאורה נראה כי מדובר ב "כח עליון" ולא בהפרה של החוזה מצידך. כדאי לפנות לעורך הדין שייצג אותך בעסקה, לצורך המשך הטיפול. ...
המשך תשובה