אם בדירה שאני מוכרת ישנה רטיבות מקיר חיצוני בגלל הגשמים, האם מספיק לכתוב בחוזה סעיף:"הקונה בדק את הדירה וראה אותה ראויה לצרכיו" או משהו כזה? או שאני חייבת לפרט ? אגב, זה לא רטיבות מצינור כלשהו כי הדירה משופצת - הכל חדש.

אם הרטיבות גלויה לעין,אפשר להסתפק באמירה כללית.
אם מדובר ברטיבות שאיה גלויה ו/או מוסתרת ע"י רהיטים ו/או לא קיימת כעת,אך מתגלה בחורף לרבות רטיבות שמתפשטת על שטח נרחב יותר בחורף,יש לציין זאת במפורש.
אציין כי בכל מקרה אסור ליצור כלפי הקונה מצגים מטעים,ויש לנהוג בתום לב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש לבדוק את חוזה המכר ולוודא את מקור נזילות המים, והאם ניתן להוכיח כי הן היו קיימות לפני שנרכשה הדירה. בדרך כלל, פגם כפי שתואר על ידך , נחשב "פגם נסתר" , וניתן לתבוע בגינו את המוכר. כמובן, הכל כ...
המשך תשובה