קניתי דירה יד 2 עם בלוני גז, האם צריכה לשלם למוכר בעבור הבלונים או רק דמי פיקדון?

התשלום הינו בהתאם למה שהוסכם בין הצדדים בהסכם המכר שנחתם.
לא ראיתי את ההסכם שחתמת עליו, לכן לא אוכל לתת תשובה ודאית .
בד"כ אנחנו נוהגים לקבוע בהסכמי המכר כי ישולם הפיקדון , שהוא למעשה שווי הבלונים הריקים, כיוון שאין דרך פשוטה למדוד כמה גז נותר בבלונים בעת המסירה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

התשובה לשאלה תלויה במידה רבה בחוזה הספציפי שנחתם עם הקבלן. אנסה לענות באופן כללי: לגבי הרכוש המשותף- אם יש פגם ו/או חוסר ברכוש המשותף , המונע שימוש סביר בדירה, הדבר יכול לשמש עילה לסירוב לקבל את הדיר...
המשך תשובה