קנינו דירה מקבלן אך לא קיבלנו במועד החתימה את נספח הפיצויים לכל פריט אשר נדרש לפי החוק. מלבד הבטחה מהמשווק שיהיה מפרט מיוחד ועשיר לא קיבלנו שום ערך כספי. כעת התקבל המפרט והוא דל מאוד. מה הנסקציה לקבלן שציפצף על תיקון 6 לחוק המכר ?

אם מדובר באי קבלת מפרט הרי שהחוק קובע כי:
מוכר שלא מסר מפרט (תיקון מס' 5) תשע"א-2011
5. (א) מוכר שלא מסר לקונה מפרט בהתאם לסעיף 2, יראוהו, על אף האמור בחוזה המכר, כמי שהתחייב למסור את הדירה לקונה כשכל דבר שצריך היה לפרט במפרט הוא באיכות גבוהה בהתחשב בנסיבות העניין.
(ב) מסר המוכר לקונה מפרט שאינו ממלא אחרי הוראות סעיף 3, יחולו הוראות סעיף קטן (א) על הדברים שלגביהם המפרט אינו ממלא אחרי אותן הוראות.
כלומר לכאורה אתה זכאי לכך שתחשב כאילו קיבלת מפרט באיכות גבוהה, בהתחשב בנסיבות העניין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אכן הבנקים למשכנתאות דורשים חתימות של הבעלים עצמם על הטפסים. ניתן לקבל מהבנק נוסח של יפוי כח מתאים לתושבי חוץ, שיאפשר לעורך הדין של המוכר לחתום על המסמכים של הבנק בשם המוכר. ...
המשך תשובה