שלום רב, הבנתי שמגיע לי לקבל פטור ממס שבח. שאלתי היא כמה זמן מחכים עד לקבלת הפטור? האם יש אפשרות לבקש זירוז לפטור בגלל מכירת דירה? תודה

תלוי מאוד בשל מה מגיע הפטור , אם מדובר על מכירת דירה יחידה לפי סעיף 49ב(2) - רשות המסים התחייבה לתת את האישור תוך יום אחד, אם שני הצדדים מגישים את הדיווח ביחד.
במקרים אחרים, הפטור ניתן תוך 8 חודשים, תלוי באיזה איזור הדירה וכמה עומס יש על המשרד המקומי .
אפשר תמיד לבקש זירוז , לא תמיד זה עוזר .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מבחינת חוק, אם הערייה תוציא לך בסיום ההליך אישור העדר חובות להעברה בטאבו , אז הקונה יוכל להעביר הדירה על שמו ללא בעיה . לכן אם החריגה לא מונעת הוצאת אישור כזה, אז לכאורה ניתן לבצע את העסקה על אף החרי...
המשך תשובה