שלום רב אנו רכשנו ב2010 בית בגליל שאדמתו שייכת למנהל. חתמנו חוזה חכירה ב2013 והיום אנו רוצים למכור אותו. האם זה אפשרי מבחינת המנהל? תודה רינת

התשובה תלויה בהוראות הסכם החכירה שנחתם אתכם. יש לפנות לעו"ד המתמצא בתחום לצורך בדיקת הסכם החכירה .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בהנחה שהעסקה הוצהרה במס שבח, יש לבדוק האם קיים יפוי כח בלתי חוזר מצד המוכר להעברת הזכויות. במידה וקיים- ניתן לחתום בשם המוכר על כל המסמכים ולהשלים את ההעברה. בהעדר יפוי כח- ניתן לנסות לאתר את המוכר,...
המשך תשובה