שלום רב אנו רכשנו ב2010 בית בגליל שאדמתו שייכת למנהל. חתמנו חוזה חכירה ב2013 והיום אנו רוצים למכור אותו. האם זה אפשרי מבחינת המנהל? תודה רינת

התשובה תלויה בהוראות הסכם החכירה שנחתם אתכם. יש לפנות לעו"ד המתמצא בתחום לצורך בדיקת הסכם החכירה .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש נסיבות מסוימות בהם ניתן לבטל הסכם בלעדיות, וזאת במידה והמתווך לא נקט בפעולות שיווקיות במועדים הקבועים בדין. כמו כן, החוזה ניתן לביטול, אם התקיימו העילות הקבועות בדין הכללי, המאפשרות ביטולו ( טעות...
המשך תשובה