רכשתי דירה לפני כשלוש שנים לאחר שנתיים שהדירה בבעלותי צץ חוב לבניין המשותף לחברה X אשר סיימה את הטיפול בבניין כשנה לפני שרכשתי את הדירה. האם החוב "החדש" חל עלי או מפני שזהו חוב שנוצר בזמן שהדירה לא היתה בבעלותי והמידע שהועבר גם מנציג ועד הבית היה שאין חובות בזמן המכירה.

יש לבדוק מה הוסכם בחוזה המכר, בדרך כלל הניסוח הוא שכל החובות עד מסירת החזקה יחולו על המוכר, וממסירת החזקה על הקונה ( למטע היטל השבחה, שהמועד לגביו הוא יום חתימת החוזה )
ככל והחוזה מחייב את המוכר בתשלום- יש לפנות למוכר , על מנת שיעמוד בהתחייבותו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ככלל, כל עוד לא נחתם חוזה רכישה מחייב בין המוכר לקונה , המתווך לא זכאי לדמי תיווך . חוזה מחייב פירושו חוזה המקים עילה לתביעת אכיפה , בין הרוכש לבעל הנכס. לפי התיאור שלך, לא התקיים התנאי שנקבע בהצעה,...
המשך תשובה