קניתי דירה עמלת עו'ד 1.5% שווי הדירה 1000000 ש'ח כולל מ ע מ מדוע אני צ ריך לשלם לעו'ד את שכרו לפי 1000000 ש'ח ולא לפי 854700 ש'ח לפני מ ע מ לפי בקשתו 15000 פלוס מ ע מ שזה 17550 ש'ח!!! לפי טענתי אני צריך לשלם 12820 פלוס מעמ שזה 14999 ש'ח (לא ניראה לי שעו'ד צריךלקבל שכר על המ ע מ ועוד להוסיף לזה מע מ ) אז מי צודק ?
חלק ממחיר התמורה! לרקע כללי, גם מס רכישה משולם על המע"מ (מס על מס).
בברכה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ראשית, הבנק למשכנתאות מסתמך על שמאי שיעריך את הנכס, כך שכלל לא בטוח העלאת המחיר באמצעות הוספת דמי התיווך תעזור . אם תקבל חו"ד שמאי נמוכה , הבנק יתחשב בה ולא בחוזה . ולעצם השאלה : אם מדובר על דמ...
המשך תשובה