האם אפשר להתחרט לאחר שחתמתי למתווך על פנייה למכירת הדירה , בבלעדיות, חודשיים לאחר ההסכם ולא התקדם (עם קונה כלשהו רק ראה פעם אחת את הבית) המתווך טוען להפרת חוזה ועלויות גבוהות...
לא ניתן " להתחרט" על חתימת ההסכם, אך במידה והמתווך לא ממלא את חלקו בהסכם, אפשר לשקול לפעול לביטול החוזה, עקב הפרתו ע"י המתווך.
יש לפנות עו"ד המתמצא בתחום, על מנת שיבדוק את כל הנתונים ויחווה דעה בעניין זה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הפעולות שמתווך חייב לבצע, כאשר קיבל בלעדיות על נכס, מפורטות בתקנות המתווכים במקרקעין (פעולות שיווק), תשס"ה-2004 תוכל לעיין בנוסח התקנות ולראות האם המתווך פעל באופן הנדרש ממנו . במידה ולא פעל כנדרש,...
המשך תשובה