האם אפשר להתחרט לאחר שחתמתי למתווך על פנייה למכירת הדירה , בבלעדיות, חודשיים לאחר ההסכם ולא התקדם (עם קונה כלשהו רק ראה פעם אחת את הבית) המתווך טוען להפרת חוזה ועלויות גבוהות...
לא ניתן " להתחרט" על חתימת ההסכם, אך במידה והמתווך לא ממלא את חלקו בהסכם, אפשר לשקול לפעול לביטול החוזה, עקב הפרתו ע"י המתווך.
יש לפנות עו"ד המתמצא בתחום, על מנת שיבדוק את כל הנתונים ויחווה דעה בעניין זה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לא ניתן להוסיף מוכר להסכם מכר, לאחר שזה נחתם. בשיחתנו טענת כי הצורך נולד ,בעקבות דרישת הבנק למשכנתאות , שדרש כי תהיה רשום בחוזה המכר כרוכש, לצורך מימון העסקה . לדעתי מדובר על אי הבנה של הבנק ( או של...
המשך תשובה