שלום, אני בתהליכי משא ומתן לרכישת דירה, המחיר לא זול, אבל לא פסיכי - והדירה נמצאת בקומה אחרונה ושלישית ללא מעלית. הדבר שמטריד אותי זו העליה במדרגות, ולמעשה אני לא יודע אם זה כדאי - ואיך לבדוק פוטנציאל תמ"א (מבחינתי תמ"א עוד 10-15 שנה זה בסדר). הבעיה העיקרית זה שזה גג רעפים, ויש איזה 2 חנויות בפרונט של הבניין - אשמח לטיפ כי אני ממש מתלבט.
השאלה אינה קשורה באופן ישיר לנושא הפרום.
את הפוטנציאל המעשי לביצוע תמ"א יש לבדוק עם מהנדס בניין, וכן עם אדריכל המתמצא בתכניות בניין עיר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ראשית מבחינת הסכום- חוק המכר קובע שאתה זכאי ל 150% דמי שכירות של דירה דומה, בתקופה שציינת. לא ניתן להתנות על תנאי חוק המכר וזה הפיצוי שאתה זכאי לו, ( 7500 ש"ח לחודש) לגבי הגורמים לאחור- בדרך כלל הגור...
המשך תשובה