אסף שלום, רכשתי דירה יד שניה בדצמבר והגשתי את המסמכים למס הכנסה במיידי . וקיבלתי תשובה על סכום 0 אך לגבי מנהל מקרקעים לא עברתי את רישום הבית עדין .. שאלתי היא ממתי מתחילים לספור את החזקתי בנכס ? בכדאי שאני יוכל למכור בפטור מס שבח ... מיום רישום במנהל או ביום הצרה במס הכנסה ? תודה רבה !!!
התקופה נמנית מיום קבלת החזקה בנכס .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מבחינת מכירת הדירה, הדבר תלוי בהסכם בניכם לבין חברת התמ"א ( החברה שתבצע את ההריסה והבנייה), יש שלב מסוים שחברת התמ"א אוסרת למכור לצדדי ג` ללא הסכמתה. מבחינת מיסוי מקרקעין- יש לבדוק האם במועד המכירה ה...
המשך תשובה