רוצים לבצע איחוד וחלוקה מחדש של 2 חלקות, בכל חלקה יש דו-משפחתי (4 שותפים במושע), האם יש דרך לשמור את זכויות הבנייה המקוריות שלפני החלוקה ? ככה שלכל דייר ישארו זכויות הבנייה שהיו לו ?

השאלה אינה קשור לנושא הפרום, לא בברור למה לבצע איחוד וחלוקה ולא לרשום הסכם שיתוף או בית משותף. יכול להיות שאפשר לשמור על זכויות הבנייה, אך יש לבדוק את המקרקעין הספציפיים לצורך כך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הפורום עוסק בקניה ומכירה של דירות ולא בקבלת פיצויים בגין הפקעה . עליך לפנות לעו"ד המתמחה בדיני הפקעת קרקעות . ...
המשך תשובה