אדם אשר גר בנכס שהיה גר אביו ושאביו נפטר מגיע לו מהנכס 60 אחוז ולאמא 40 אחוז האם האמא יכולה להכריח את הבן למכור את הנכס או שהוא בתור בעל ה-60 אחוז יכול להחליט להישאר תקופה מסויימת?

לפי החוק, כל אחד מבעלי הנכס יכול לדרוש פירוק שיתוף במקרקעין, שמשמעו ,בד"כ, מכירת הדירה כפנויה לכל המרבה במחיר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לגבי המוכרים-חשוב מאוד לבדוק כיצד החוזה מנוסח, ייתכן ובהחלט אפשר למצוא פתח לבוא למוכרים בטענה, לפחות לגבי העדר תום לב. לגבי עו"ד שייצג אתכם- יש פסיקה לפיה לעו"ד יש אחריות כלפי הלקוח, ולא כל תניית פ...
המשך תשובה