היי, יש לי שטח ויש לי עוד שני אחים. לפני כמה שנים הבטחתי לאחי שאני לא אמכור לפני שאני אציע לו. העניין שיש לנו הסכם והוא נרשם באמת אצל הרשם מקרקעין. האם אני יכול למכור בכל זאת את הנכס מבלי להציע לו? מה קורה אם אני מוכר ולא מציע לו. חשוב לומר שהוא שכח מזה לחלוטין מה הסכנה שיש לי אם אמכור? תודה. תודה

לא ברור איך נרשם ההסכם ברשם המקרקעין, אבל כל קונה פוטנציאלי ירצה לראות נסח וידרוש הסברים. כמובן שאסור לבצע עסקה שלא תוכל להסתיים ברישום. עליך לפנות לעו"ד המתמצא בתחום, לבדיקת ההסכם, על מנת לברר אם ניתן לבטל את התנאי, או לחלופין, כיצד לפעול לאור התנאי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש לבדוק את תוכן הערת האזהרה, ולטובת מי היא נרשמה : האם מדובר בהערה לפי סעיף 128 לחוק? האם מודבר בהערת אזהרה אחרת? לטובת מי היא נרשמה? מה מטרתה? לאחר בירור האמור ניתן יהיה לענות האם ניתן להעביר הדירה...
המשך תשובה