שלום אני גר בבניין משותף ,הבניין רשום במקרקעין כבית משותף , יש הערת אזהרה (אין משכנתא )הוגשה בקשה לטבו אך אין כרגע תאריך לטיפול בנושא , האם אני יכול למכור את הדירה בשלב זה או שחייב להמתין להשגת הטבו תודה

לצורך מכירה תצטרך להשיג את הסכמת הבעלים . לכן יש לפנות לבעלים ( מן הסתם הקבלן שבנה את הבניין) ולשאול אותו לגבי נוהל העברת הזכויות לקונה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לא מדויק ש "לא חוקי" שהמוכר יקבל את השיק לפני רישום הערת אזהרה. נכון שבחוזים אנחנו קובעים כמעט תמיד, שמסירת השיק למוכר תותנה ברישום הערת אזהרה לקונה. לפי מה שאני מבין, עורך הדין התכוון כנראה שהוא מא...
המשך תשובה