אני גרה בתל אביב בדירה על חלקה שצריכה לעבור פרצלציה .אמרו לי שזה מגביל בלקיחת משכנתא . מה המצב בנושא ?

יש לפות לבנק למשכנתאות עם נסח וכל הפרטים לצורך בירור, כעקרון, עצם הפרצלציה לא אמורה לפגוע בשווי הדירה.
הנכון הוא שבזמן הליך הפרצלציה יש לעתים הקפאה , למשך תקופה מסוימת, של הזכויות בטאבו, והדבר מקשה, באופן זמני, על רישום הערות אזהרה ומשכנתאות עד לסיום ההליך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

כל עוד הוחתם הקונה על הזמנת שירותי תיווך כדין, והתמלאו שאר התנאים שבחוק לקבלת דמי תיווך, אין הגבלה הנובעת מכך שהמוכר הינו קרוב משפחה של המתווך....
המשך תשובה