אני גרה בתל אביב בדירה על חלקה שצריכה לעבור פרצלציה .אמרו לי שזה מגביל בלקיחת משכנתא . מה המצב בנושא ?

יש לפות לבנק למשכנתאות עם נסח וכל הפרטים לצורך בירור, כעקרון, עצם הפרצלציה לא אמורה לפגוע בשווי הדירה.
הנכון הוא שבזמן הליך הפרצלציה יש לעתים הקפאה , למשך תקופה מסוימת, של הזכויות בטאבו, והדבר מקשה, באופן זמני, על רישום הערות אזהרה ומשכנתאות עד לסיום ההליך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אכן הבנקים למשכנתאות דורשים חתימות של הבעלים עצמם על הטפסים. ניתן לקבל מהבנק נוסח של יפוי כח מתאים לתושבי חוץ, שיאפשר לעורך הדין של המוכר לחתום על המסמכים של הבנק בשם המוכר. ...
המשך תשובה