שלום אשמח דחוף לעזרה. אתמול (לאחר קבלת נסח נקי עם הערת אזהרה)הדיע מועד התשלום השני עבור דירה שרכשתי. המוכרת מבקשת שאעביר את התשלום לחשבון הבנק של ביתה. אציין שהמוכרת הולכת לעשות קצת בעיות עם מועד הפינוי והדרך איתה לא הייתה קלה בכלל וברור שאני מוכנה להעביר את התשלום אך מעדיפה לתת לה או לעו"ד. מה החוק אומר?

יש להיזהר עם מהלך כזה. כדאי שהבקשה תגובה בתצהיר, שייערך אצל עו"ד, עם המחאת זכות מסודרת, תוך שהמוכרת מצהירה כי הוסברו לה היטב כל המשמעיות המשפטיות של ההוראה האמורה. כדאי מאוד להתייעץ עם עוה"ד שייצג אותך בעסקה, ולפעול לפי הוראותיו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש לבדוק ברשויות השונות, בהן הוא זכאי להטבות , האם הדבר עלול לפגוע. אני מתמחה במקרקעין, ולא בזכויות נכים כללפי הרשויות. מה שאני יכול להגיד הוא שמרגע שהדירה נרשמת ע"ש הנכה היא בבעלוצתו, לכל דבר ועניי...
המשך תשובה