שלום, רציתי לדעת אם ניתן לקנות בית של מנהל מקרקעין ואיך עושים זאת, הדירה בעבר היתה שייכת למישהי (בדקתי בנסח טאבו) ואני מעוניינת לדעת איך קונים את הדירה ולמי אני צריכה לפנות הלאה. תודה רבה!
פני למי שמחזיק בזכויות בדירה לפי נסח או אישור זכויות
בהצלחה ובכבוד רב,
לוי שלום, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יפוי כח בלתי חוזר לא פוקע בפטירה . אם לעורך הדין הנוכחי יש הסבה של יפוי הכח מעוה"ד הקודם, הוא אמור לחתום על הטופס לפי יפוי הכח ולצרף לטופס את יפוי הכח+ ההסבה....
המשך תשובה