שלום רב, אמי אלמנה, מעוניינת לעשות העברה ללא תמורה לי ולאחי (50-50) של הדירה בה חיה כיום. האם לצורך כך חייבים לעשות הסכם מול עו"ד? או שאפשר ללכת ישירות לטאבו ולבצע את השינוי ברישום בטאבו ושם לומר שזו העברה ללא תמורה? והאם צריך לנמק למה אמי החליטה לבצע העברה ללא תמורה לבנים שלה? תודה
עדיף, יעיל ובטוח יותר להיעזר בשרותי עו"ד, טרם עשיית מעשה כלשהו בעל השלכות כלכליות ומשפטיות.
בכבוד רב,
עו"ד שלום לוי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מבירור טלפוני עם הפונה עולה כי מדובר במכירת דירת ירושה שחל עליה סעיף 49ב (5) לחוק. אציין כי לכאורה, לפי נוסח החוק, תושב חוץ, לא זכאי לפטור זה, אך כנראה מדובר בטעות, לא מכוונת ,של המחוקק. יש לקבל חו"ד...
המשך תשובה