שלום, צו הריסה שלדברי מוכרים בוצע. קנינו את הבית בלי לדעת על קיומו. שיפצנו את המבנה הקיים. העיריה מסרבת לעדכן ביצוע צו. הבנתי שעלינו להגיש עתירה מנהלית. איך עושים זאת? תודה

ראשית כדאי להזדרז כי לפי החוק יש עד 45 ימים להגיש עתירה מנהלית .
כדאי להתייעץ עם עו"ד העוסק במשפט מנהלי בעניין זה, הפורום הזה עוסק בנושאים של חוזים ,ומקרקעין ופחות בנושאי עתירות מנהליות .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לא ברור מהן הנסיבות שהמו"מ למכירה לא צלח. הנסיבות ידועות רק לצדדים לעסקה, ורק עורכי הדין שהיו מעורבים בפרטי הפרטים, יוכלו לתת חו"ד האם הייתה כאן התנהגות בחוסר תום-לב....
המשך תשובה