לצורך מכירת דירה, ובהמשך להזמנת תיק הבית המשותף מהטאבו, קיבלתי תשובתם בכתב כי התיק אבד. מה עלי לעשות במקרה כזה, על מנת שאוכל למכור את הבית ? (מהי הפרוצדורה ? האם צריך להתחיל את הרישום מחדש, או שמא יש דרך אחרת) ? תודה
הינך מזומן לצור עימי קשר, פרטי המשרד מופיעים באתר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה היא בתחום הבלשני ולא בתחום המשפטי . אולי דירה במגדל? לאה גולדברג כתבה (לגבי בניין צר בו דירה בכל קומה ):בְּעֵמֶק יָפֶה בֵּין כרמים וּשְׂדוֹת. עוֹמֵד מִגְדָּל בֵּן חֲמֵשׁ קוֹמוֹת ." ...
המשך תשובה