לצורך מכירת דירה, ובהמשך להזמנת תיק הבית המשותף מהטאבו, קיבלתי תשובתם בכתב כי התיק אבד. מה עלי לעשות במקרה כזה, על מנת שאוכל למכור את הבית ? (מהי הפרוצדורה ? האם צריך להתחיל את הרישום מחדש, או שמא יש דרך אחרת) ? תודה
הינך מזומן לצור עימי קשר, פרטי המשרד מופיעים באתר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין הגבלה בחוק של שכר הטרחה , וכל עו"ד קובע שכ"ט כרצונו. מקובל מאוד שבמקרה של שכר טרחה שנקבע באחוזים, משולמת מקדמה כלשהי, שבמקרה של זכייה מקוזזת מהמגיע לפי חישוב האחוזים, ובמקרה של הפסד, לא מוחזרת לל...
המשך תשובה