אני במו"מ למכירת נכס שבבעלותי.נראה שהקונה מגלה סימני חסכנותו רוצה לייצג את עצמו מול העו"ד שלי.לי נראה לא תקין,הקונה לפי הידוע לי,אינו עו"ד.האם עלי לסרב ? על העו"ד לסרב? לא רוצה להגיע למצב שבפועל ינתן ייעוץ לקונה ללא תשלום. תודה מראש
לא ניתן לחייב צד להיות מיוצג ע"י עו"ד. מאידך, במקרה של עסקת מכר, כדאי מאוד שכל צד ייקח עו"ד שייצג את האינטרסים שלו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

כל עוד תהיה בעלים של שתי דירות בעת הרכישה ואפילו תהיה מעוניין למכור אחת מהן , תחוייב במס רכישה של 8%. מבחינת תשלומי מס נוספים- יש מספר רב של תשלומים אפשריים רק לאחר בדיקת הנכס הספציפי, ניתן יהיה ל...
המשך תשובה