שלום. רציתי לדעת, בעלי ואני ראינו דירה והחלטנו לרכוש אותה. היום נערכה חתימת חוזה ורק בעלי חתם ורק השם שלו מופיע בחוזה. הוא טוען שהבית יהיה רשום גם על שמי כי במילא שניקח את המשכנתא אז היא תיהיה על שם שנינו יש לי ספקות בכך... אני חושבת שבגלל שרק הוא הגיע לחתימת חוזה אז הבית יהיה רשום על שמו בלבד..... אשמח לקבל את תשובתכם!
במקרה ואתם נשואים לפני 1974 חלה חזקת השיתוף
במקרה ואתם נשואים לאחר 1974 חל הסדר איזון משאבים בין בני הזוג.
בין בני זוג קיימים ויכוחים מהם הנכסים אשר יש לחלק במסגרת חלוקת רכוש בעת גירושין. התשובה לכך הינה, בדרך כלל, שכל זכות שיש לה שווי כלכלי, ונצברה במהלך הנישואין תחולק בין בני הזוג בחלקים שווים.
בכבוד רב,
לוי שלום, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לפני קבלת טופס 4, ל ניתן לקבל פטור ממס שבח, מס השבח משולם על השבח, כלומר על רווחים שצמחו לך מהעסקה, בין הקנייה למכירה. המס תלוי במחיר בו רכשת את הדירה, במועד הרכישה, במחיר המכירה ובהוצאות שהוצאת במהל...
המשך תשובה