על הדירה שבבעלותי יש הערת אזהרה בטאבו--הדירה נרכשה על יד ב-1989-עוה"ד שטיפל בחוזה לא טיפל נכון בניירת--בשנת 2008 פניתי אישית לטאבו להסדרת הרישום-עברתי "טירטורים בירוקרטיים" ואלחר כחודשיים קיבלתי את הניירת להחתמת המוכר-בוועדה המקומית אליהם נשלחתי סירבו למסור לידי מסמך בטענה שהמרפסת המקורה ללא היתר--בעירייה לא הבינו את הטענה ולטעמם הניירת בסדר כאשר כן יש אישור על הקמת הגג--אחרי כל כך הרבה תשלומים וריצות במהלך של כחודשיים(כמעט מידי יום) נואשתי והרמתי ידיים---איך ומאיפה אני ממשיכה? תודה להתיחוסתך
אשמח לעזור, פרטי המשרד מופיעים באתר
בכבוד רב,
לוי שלום, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה אינה קשורה לנושא הפורום. בכל השקעה קיים סיכון , גם מה שנראה כהשקעה טובה היום, עלול להתגלות כהשקעה בעייתית בעוד מספר חודשים/ שנים....
המשך תשובה