שלום, דירה אני מעוניינת לקנות נמצאת בבלעדיות. חתמנו על עמלת תיווך אצל המתווך הבלעדית. טרם סיימנו את המשא ומתן ובעוד יומיים מסתיימת הבלעדיות. האם לאחר שתסתיים הבלעדיות, אוכל לפנות ישירות למוכר השירה ולהימנע מתשלום עמלת התיווך? תודה

אין חשיבות למועד פקיעת הבלעדיות במקרה שתארת.
המתווך זכאי לדמי תיווך בגין כל עסקה שהוא היה הגורם היעיל שהביא לכריתתה,בכפוף לכך שהחתים את הצד ו/או הצדדים הרלוונטיים על הסכם בכתב, ועמד בהוראות חוק המתווכים לגבי ההסכם ולגבי העסקה.
במידה ויש לך שאלות נוספות בעניין דמי התיווך ו/או העסקה עצמה,אשמח להשיב לך טלפונית .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

התשובה תלויה בנוסח החוזה עליו חתמת והשאלה מתי הותקן הארון, האם ע"י בעלת הדירה שמכרה לך את הדירה, או קודם לכן. באופן עקרוני, אם החוזה פוטר את המוכר מפגם נסתר שידע עליו ולא גילה אותו לקונה, אז עלייך ל...
המשך תשובה