שלום רב רכשתי דירה מקבלן ושילמתי לו את מרבית הסכום.האם אני אמור לספוג מדדים?? התשלומים בוצעו תמיד לפני המועד של החוזה. תודה רבה.
תשלום ההצמדה תלוי בהוראות החוזה הספציפי שנחתם בינך לבין הקבלן. לא ניתן לענות על השאלה בלי לבדוק את חוזה המכר ולראות מה הוא בדיוק קובע בעניין ההצמדה..
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

התשובה תלויה המצב הדירה ובהשלכות שיש לשרפה. אם תוקנו כל נזקי השרפה, באופן שכל התשתיות שניזוקו שופצו ותוקנו באופן מלא, אז לכאורה אירוע השרפה לא רלוונטי. אם נותרו נזקים, אלא שהם מסתתרים מתחת לשיפוץ "קוס...
המשך תשובה