שלום רב רכשתי דירה מקבלן ושילמתי לו את מרבית הסכום.האם אני אמור לספוג מדדים?? התשלומים בוצעו תמיד לפני המועד של החוזה. תודה רבה.
תשלום ההצמדה תלוי בהוראות החוזה הספציפי שנחתם בינך לבין הקבלן. לא ניתן לענות על השאלה בלי לבדוק את חוזה המכר ולראות מה הוא בדיוק קובע בעניין ההצמדה..
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש לברר היכן הדירה רשומה - במנהל? בחברה משכנת ? . יש לעתור לקבלת צו ירושה. יש לרשום את היורשים , לפי הצו שיתקבל, במרשות המתאימה. לאחר מכן ניתן יהיה למכור את הדירה. כדאי להתייעץ עם עו"ד כבר בשלב קבלת ...
המשך תשובה