שלום רב, אתמול חתמנו חוזה מכירת דירה. עשינו זאת ללא נוכחות של עו"ד מצידנו, רק מצד הקונים. האם את הפטור ממס שבח רק עו"ד יכול להגיש או שאני בתור בן אדם פרטי יכולה רק להחתים עו"ד על הטפסים ולהגיש בקשה לפטור בעצמי? אותו שאלה כנ"ל לגבי מס רכישה- מאחר וזוהי דירתינו השניה ואנו מוכרים אותה תוך פחות משנתיים מיום קניית השירה הנוספת, מגיע לנו החזר מס הרכישה ששילמנו עם קנית הדירה השניה (כ-40 א' ש"ח) האם את הבקשה להחזר זה חייבים להגיש באמצעות עו"ד או שנוכל לעשות זאת באופן פרטי? תודה מראש, בברכת יום נהדר, עדי.
כל עוד שאת מייצגת את עצמך בלבד, אין הגבלה חוקית למנוע זאת ממך!!!
כל הכבוד ובהצלחה
עו"ד שלום לוי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה שלך היא ששאלה כלכלית , שלדעתי איש לא יכול לתת עליה תשובה מוחלטת- אם הריבית על המשכנתא שתיקח תהיה נמוכה מעליית מדד התשומות , לכאורה כדאי לקחת את המשכנתא. אחרת- שכרך יצא בהפסדך, שכן אמנם לא תשלם ...
המשך תשובה