שלום אני באמצע רכישה של בית +מגרש ששיך לעמידר (אדמת מינהל) על שם הוריי ורציתי לשאול לגבי העברה ללא תמורה האם ניתן להעבר מיד בסיום הרכישה או חייב להמתין 5 שנים תודה מראש.
השאלה היא האם בחוזה של עמידר אין תנאי שאוסר העברה כזו- לא ניתן לענות על השאלה בלי לבדוק את החוזה הספציפי עליו חתמת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לפי תקן 1555 יש לספק ריצוף רזרבי בשטח 2% משטח הריצוף הכולל לצורך ביצוע תיקונים. למרות זאת, כל עוד לא נגרם בפועל נזק המחייב החלפת אריחים, ישנו קושי בתביעה כספית, שכן הנזק לא ודאי ולא ברור. במידה ונגר...
המשך תשובה