שלום אני באמצע רכישה של בית +מגרש ששיך לעמידר (אדמת מינהל) על שם הוריי ורציתי לשאול לגבי העברה ללא תמורה האם ניתן להעבר מיד בסיום הרכישה או חייב להמתין 5 שנים תודה מראש.
השאלה היא האם בחוזה של עמידר אין תנאי שאוסר העברה כזו- לא ניתן לענות על השאלה בלי לבדוק את החוזה הספציפי עליו חתמת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דירת מגורים צריכה לשמש מעצם טיבה וטבעה דירה למגורים. חלל המשמש רק לרחצה לבישול , אינו יכול למלא אחרי הגדרת דירת מגורים. אציין כי בכל מקרה , כדאי לפנות עם הפרטים הספציפיים, לקבלת חו"ד מעו"ד העוסק בתחו...
המשך תשובה