אני מבקשת לרכוש דירה שהיא בבנין דירות ונאמר לי שהיא במושע. איך כדאי שאפעל? איני רוצה לשים את כספי על "קרן הצבי"..

רכישת דירה ב "מושע" דורשת זהירות מיוחדת, יש לבדוק האם הזכויות בדירה הספציפית מוסדרות ע"י הסכם שיתוף, ניהול באמצעות חברה משכנת, או בדרך אחרת.
הזהירות אכן במקומה, כדאי מאוד שתקבלי ליווי בעסקה מעו"ד העוסק בתחום, שיבדוק את כל הסיכונים בעסקה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם את תקני דירה, אז וודאי שתחויבי במס רכישה בגין דירה נוספת. בהנחה שקיבלת את הדירה שכיום בבעלותך, לפני הנישואים, אז אם תקנו נכס כזוג, תפוצל השומה כך שעל מחצית הדירה בן הזוג ישלם מס רכישה כדירה יח...
המשך תשובה