אם בהסכם מצוין שהקונה ישלם היטל השבחה וחוב בכל רשות האם זה תופס ויבואו אליו בדרישה?

בהתאם לחוק המחאת חיובים, לא ניתן להסב חיוב לצד אחר, אלא בהסכמת הנושה.
לכן- במקרה שחובת תשלום מס מועברת , לפי החוזה, לצד השני, מדובר על סעיף שיפוי, שחל בין הצדדים, אך אינו מחייב את הרשויות . החיוב יוצא , בדרך כלל, למי שחייב בו על פי דין ,אלא אם כן, הרשות הסכימה במפורש, להעברת החיוב , לפי הסכמת הצדדים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

כעיקרון כל אדם יכול לייצג את עצמו בכל הליך משפטי שהוא צד לו. מצד שני, במקרה של מכר דירה, יש צורך באמות חתימות ע"י עו"ד, דיווח לרשויות המס, החזקת כספים בנאמנות, החזקת יפוי כח בלתי חוזר ויפוי כח למחיק...
המשך תשובה