שלום, הגג מעליי שייך במלואו לשכן. בחורף האחרון נכנסה רטיבות מכיוון דירתו אליי. פניתי אליו (אמנם לא בכתב אך יש לי הוכחות) והוא טוען כי תיקן את הגג. האם בעת מכירה אני צריך לספר את זה לקונים או שנחשב הדבר שבדירתי אין שום ליקוי (שהרי הנזילה בודאי הגיעה ממנו ואין על כך ויכוח).
בוודאי, זהו פגם או מום נסתר בדירה שידעת עליו.
בברכה, עו"ד שלום לוי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לענין קיזוז מע"מ מהזיכוי- צריך לבדוק את החוזה ולראות איך נעשה החישוב. לכאורה אם מורידים את המע"מ מהזיכוי, אז צריך להפחית אותו מהמחיר , ללא מע"מ, לא נשמע לי הגיוני שמצד אחד יופחת המע"מ, ומצד שני, הזיכו...
המשך תשובה