שלום, הגג מעליי שייך במלואו לשכן. בחורף האחרון נכנסה רטיבות מכיוון דירתו אליי. פניתי אליו (אמנם לא בכתב אך יש לי הוכחות) והוא טוען כי תיקן את הגג. האם בעת מכירה אני צריך לספר את זה לקונים או שנחשב הדבר שבדירתי אין שום ליקוי (שהרי הנזילה בודאי הגיעה ממנו ואין על כך ויכוח).
בוודאי, זהו פגם או מום נסתר בדירה שידעת עליו.
בברכה, עו"ד שלום לוי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש להיזהר עם מהלך כזה. כדאי שהבקשה תגובה בתצהיר, שייערך אצל עו"ד, עם המחאת זכות מסודרת, תוך שהמוכרת מצהירה כי הוסברו לה היטב כל המשמעיות המשפטיות של ההוראה האמורה. כדאי מאוד להתייעץ עם עוה"ד שייצג אות...
המשך תשובה