לפני כשלוש שנים ועשרה חודשים רכשתי דירה ( דירה שנייה ) ומכרתי אותה לפני כשנתיים .האם ישנה משמעות לזה שבימים הקרובים אני מתעתד לרכישת דירה נוספת ( כיום יש ברשותי דירה אחת בלבד ) לזמן שעדיין לא עבר 4 שנים ?? האם בכלל יש משמעות לזמן של 4 שנים ???
אם בבעלותך כיום דירה, והדירה השנייה נקנית כדירה נוספת, אתה תחוייב בכל מקרה במס רכישה על דירה נוספת , ללא קשר למכירת דירות בעבר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ראשית , אם אתה צפוי לקבל תמורה עבור ההעברה, אסור באיסור חמור להצהיר על העברה ללא תמורה. יש לבדוק אם במכירה אתה זכאי לפטור בגין מכירת דירת מגורים יחידה, ולגבי בת זוגך, לבדוק חיוב במס רכישה ( אם מדובר ...
המשך תשובה