ביצענו את העיסקה , המוכר צריך לקבל תשלום אחרון ולהציג פטור ממס שבח ואישורי עיריה,התשלום האחרון הינו סכום גדול מהעיסקה, 3 חודשים המוכר לא מגיע לקחת את הכסף בטענות שונות האם יש מה לדאוג?

התנהגות המוכר תמוהה.
כדאי מאוד שתפני בהקדם לעוה"ד שייצג אותך בעסקה, לצורך קבלת פתרון .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם אין הסכם שכ"ט שקובע מה יהיה שכ"ט עו"ד במידה והעסקה " תתפוצץ" , אז מגיע לעוה"ד "שכר טרחה ראוי" . מקובל שכ"ט ראוי אינו שכר הטרחה המלא, שכן לא כל העבודה נעשתה- לא נחתמה העסקה, לא דווח דבר לרשויות ה...
המשך תשובה