אני בוועד הבית יש לנו מחסן שהשתלט עליו אחד הדיירים הגענו אתו להסכם שכירות. כמה נוכל במסגרת וועד הבניין לגבות שכ"ד מהבחור.

דמי השכירות יקבעו בהתאם למו"מ בין הצדדים, לפי תנאי השוק החופשי. אין כלל משפטי שקובע מהם דמי השכירות שיש לגבות עבור מחסן כזה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ראשית, אם אתם מנהלים כיום משק בית משותף, אז כלל לא ברור, שרכישת דירה ע"י אחד מכם, תחשב כרכישה אישית שלו, ולא ייזקף אוטומטית חצי ע"ש בן הזוג ( מבחינת רשויות המס-תשלום מס רכישה) . נכון שלא בטוח שרשויות...
המשך תשובה