שלום רכשתי דירה על הנייר. לימים, נתקבל היתר בנייה. האם בשלב הזה, הקבלן רשם כבר הערת אזהרה בדבר הזכות שלי לדירה או שמא הרישום מתבצע רק לאחר קבלת טופס 4? תודה מראש על ההבהרה. ענת

הרישום תלוי בסוג הביטחונות שהקבלן נתן. לא תמיד ניתן לרשום הערת אזהרה, גם אם מתקבל אישור בנייה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין ספק כי יש לדווח לרשויות המס ולשלם את מס הרכישה הנוסף. אין צורך להוסיף הערת אזהרה נפרדת למחסן, די בהוספת נספח לחוזה+ קבלת אישור זכויות עדכני, ובו מופיעה זכותך למחסן....
המשך תשובה