אשתי ואני בעלים על 2 דירות רוצים לתת מתנה ל- 3 ילדינו 1/3 כ"א מהדירה השניה וממשיכים לגור בדירתנו האם עליי לשלם מס שבח? האם על הילדים לשלם מס רכישה? אודה מאוד לתשובתך

אתה פטור ממס שבח לפי סעיף 62 לחוק.
הילדים חייבים ב 1/3 מס רכישה , כאשר מס הרכישה יחושב לפי ערכה של הדירה בשוק החופשי, ולפי החיוב האישי של כל אחד מהילדים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לא ברור לי מהו אותו "מזכר הבנות" ומה תוכנו. אם הוא עונה על הקריטריונים של וחוזה מכר , היו אמורים לדווח עליו לרשויות המס, גם אם מדובר בחוזה התלוי בתנאי מתלה. לא ידוע לי מה הוסכם לגבי גורלו של ההס...
המשך תשובה