אשתי ואני בעלים על 2 דירות רוצים לתת מתנה ל- 3 ילדינו 1/3 כ"א מהדירה השניה וממשיכים לגור בדירתנו האם עליי לשלם מס שבח? האם על הילדים לשלם מס רכישה? אודה מאוד לתשובתך

אתה פטור ממס שבח לפי סעיף 62 לחוק.
הילדים חייבים ב 1/3 מס רכישה , כאשר מס הרכישה יחושב לפי ערכה של הדירה בשוק החופשי, ולפי החיוב האישי של כל אחד מהילדים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה אינה מתחום התמחותו של עו"ד אלא מתחום התמחותו של יועץ פיננסי. מובן שאם ההלוואות תהינה בריבית נמוכה, מחירי הדיור ימשיכו לעלות, יש לכם יכולת החזר להלוואה שתיקחו, ותוכלו להשכיר את הדירה בדמי שכיר...
המשך תשובה