קניתי דירה חדשה ב2010 חודש 7 והיתר לדירה התקבל רק בשנת 2012 חודש 6 זה אומר שהחוזה נכנס לתוקף רק אחרי קבלת היתר האם אני יוכל לדרוש את החוק החדש לאיחור קבלת הדירה שנכנס לתוקף בשנת 2011 חודש 3

יש לבדוק את חוזה המכר ע"י עו"ד המתמחה בתחום. כעקרון החוק חל על חוזים שנחתמו אחרי כניסתו של החוק לתוקף. מאידך יש לבחון את החוזה על מנת לבדוק פרשנות לפיה יש לראות את יום החתימה, כמאוחר ליום החתימה בפועל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

קודם כל- מזל טוב, ושתזכו להרבה נחת . מבחינת רכישת הדירה- החוק בעניין ברור מאוד- ההנחה במס רכישה ניתנת לנכה הרוכש דירה "לצורך שיכונו של הנכה" . מכאן שהדירה צריכה להירכש במטרה שהנכה יתגורר בה. מצד ש...
המשך תשובה