שלום רב, מכרתי דירה , ולאחר חודש ושלושה ימים ממועד מסירת המפתח, התלונן הקונה שהמזגן בדירה אינו תקין. האם לאחר תקופת זמן ארוכה כזו עדיין יש לי אחריות על המזגן ומחובתי לתקנו? תודה מראש אירית
לכאורה למוכר דירה יד שניה, אין אחריות על קילקולים הנובעים מבלאי רגיל וסביר שארעו לאחר מסירת החזקה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש להתייעץ עם עו"ד המתמצא בתחום, על מנת שלא תקפח את זכויותיך. מכיוון שהשכן השתמש בזכויות בנייה השייכות גם לך, זכותך לדרוש פיצוי עבור כך. ...
המשך תשובה