התחלנו תהליך של רכישת דירת גג. המוכרת בנתה על הגג עוד 2 יחידות דיור כאשר לאחת מהן יש חריגת בנייה של 8 מטר. האם זה יכול להוות בעיה עבורנו בעתיד? מציינת שהגיעו מהעירייה לראות ואמרו לה שהיא לא צריכה להסיר את זה ושאף אחד לא יתעקש איתה על 8 מטר... אשמח לתשובתך

חריגת בנייה כשמה כן היא. ייתכן מאוד שביום מן הימים תידרש הריסתה. יש להביא זאת בחשבון בעת הרכישה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ההצמדה הנדרשת היא כ 1% מסכום המכר, לאחר כשנתיים. הסכום על פניו לא נשמע מופרך לגמרי, אבל ניתן לחשב אותו באופן מדויק באמצעות מחשבונים לחישוב מדד תשומות הבנייה הנמצאים באתרי אינטרנט שונים. יש לוודא כי הג...
המשך תשובה