בעל ואישה שיש להם דירה לא בחלוקה שווה עכשיו רוצים לעשות ביטוח דירה. זה בסדר שבעל הפוליסה כתוב רק הבעל? או שגם האישה חייבת להיות כתובה כבעלת הפוליסה?

השאלה קשור יותר לתחום הביטוח, אבל אשתדל לענות:
עדיף שכל בעלי הדירה יהיו רשומים כבעלי הפוליסה- חברות הביטוח תמיד ממציאות כל תירוץ כדי להתחימק מתשלום, ועדיף לא לתת להן שום פתח...בכל מקרה, אם רק הבעל הוא הבעלים בפוליסה, אז רק הוא זכאי לקבל כספים במקרה של נזק, ונראה לי שלא זאת הכוונה.
במידה ויש הפרדה רכושית בין הבעל לאישה יש לתת הוראות בלתי חוזרות לחברת הביטוח, כיצד יש לחלק את תגמולי הביטוח, במקרה של תביעה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לא ניתן לדעת מראש את התשובה. אם פונים למתווך- חשובה מאוד זהות המתווך וניסיונו. מצד שני, לעתים אדם מפרסם מודעה בלוח אינטרנטי , דוגמת יד 2 , ובאותו ערב מתייצב אצלו קונה, שמסכים לכל דרישותיו, וחוזה...
המשך תשובה