שלום עו"ד, אי מעוניין לרכוש דירה יד שנייה ממוכר פרטי דרך מתווך. מצאתי את הדירה המתאימה וכן הייתה הסכמה לגבי המחיר. בשלב זה אני מתקדם בטיפול הבקשה למשכנתא. בעל הדירה דורש תקופה של חצי שנה בכדי למסור לי את הדירה. האם הדרישה הגיונית? בשלב מסוים חשבתי לבקש שכירות על החצי שנה. מה המלצתך במקרה כזה. תודה מראש

בעסאות רכישה, בדרך כלל , הפינוי אינו מיידי, טווח זמן של חצי שנה לפינוי, הוא לא ארוך מדי. כמובן שיש להתחשב בתשלומים שמשלם הקונה, ולפרוס אותם, בצורה הגיונית, על פני התקופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המסמך המשפטי הקובע את מקום החנייה הוא התשריט שמצורף לצו רישום הבית המשותף, שאמור להיות זהה לתשריטי המכר עליהם חתמתם . קשקוש של מספר , באמצעות מברשת וצבע, על החניה הפיזית, לא יכול לשנות את מעמדה המשפט...
המשך תשובה