אשמח לדעת ממתי מתחילים למנות 18 חודשים בדירה יחידה כדי לקבל פטור ממס שבח, האם מיום חתימת ההסכם/ מיום רישום הערת אזהרה/מיום רישום זכות הבעלות בטאבו?

כדי לקבל פטור ממס שבח על דירה יחידה , יש צורך לענות על תנאי החוק - דירה יחידה, המוכר הינו תושב ישראל, ותנאים אחרים שנקבעו בחוק.
מבחינת משך האחזקה של הדירה- יש להחזיק בדירה 18 חודשים לפחות, כאשר , בדירה שהייתה ראויה למגורים בזמן חתימת חוזה הרכישה, התקופה נמדדת מיום חתימת חוזה הרכישה .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

קשה להתייחס למקרה כזה בפורום , שכן מדובר בשאלות עובדתיות רבות. צריך לבדוק את החוזה, לראות תוך כמה זמן היה על הקבלן להעביר את מסמכי המשכנתא , ולבדוק את כל הפרטים . נכון שאם יש הודאה של נציג הקבלן, לפ...
המשך תשובה