הורי כתבו הערת אזהרה סעיף 126 על הימנעות מעשית עסקה בדירה אותה רשמו על שמי. (מאחר שלי ולבעלי אין הסכם ממון). האם כל עוד הם לא יבטלו אותה בעצמם היא תהיה תקפה לתמיד וגם בעתיד לא אוכל לבצע כל עסקה?

נכון מאוד, ההערה תהיה תקפה עד שהורייך לא יבטלו אותה.
גם אחרי 120 שנה שיחיו בבריאות , ההערה לא תתבטל וידרשו חתימת היורשים לצורך ביטולה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

על פי התיאור שלך, יש להגיש תובענה כספית לתשלום היתרה. לא נראה לי שיש דרך אחרת לקבל את ההפרש באופן חוקי. ייתכן שניתן לתבוע השיק בהוצאה לפועל- יש לפנות עם השיק לעו"ד לייעוץ פרטני....
המשך תשובה