אני בקבוצת רכישה. רכשתי חלק בקרקע לפני 16 שנה ושילמתי עמלת עורך דין בקניה. הקרקע הייתה ירוקה בקניה. היו בעיות משפטיות של בעלים, קרקעות. רק בשנים האחרונות הוצא היתר בניה. העורך דין בקניה נשאר לשרת גם במהלך הפרויקט. יש לו יחידת דיור בבנייה. כעת מבקש שנשלם לו עמלת תיווך של 38 אלף שח. טוען לאחוז וחצי פלוס מע"מ. כמה עלי לשלם לו. אם עלות בניה כולל אגרות והיטלים כ-1.02 מיליון. האם כעת עלי לשלם לעורך דין המלווה 1.5%משווי דירה נכון ל2015.או 1.5%משווי עלות בניה של דירה ורווח?מדגישה שלפני 16 שנה שילמתי לאותו עורך דין עמלה על הקניה לרישום הערת אזהרה בטאבו.

שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש לבדוק את הסכם שכר הטרחה עם עורך הדין, עו"ד זכאי לשכר טרחה לפי הוראות ההסכם, ולכן לא ניתן לענות על השאלה בלי לקרוא את ההסכם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לאחר סיום הבלעדיות , נשאר הסכם התיווך ה "רגיל" בתוקף. כלומר אם המתווך יהיה הגורם היעיל שיביא לעסקה, הוא יהיה זכאי לדמי תיווך. אם אינכם רוצים לשלם דמי תיווך, אינכם חייבים לבצע עסקה עם הלקוחות שיביא ה...
המשך תשובה