מה עושים אם בטאבו הנכס רשום 36 מ"ר, כי הדירה הייתה בחכירה וכעת בבעלות, ובמהלך השנים היו תוספות, ורק בארנונה בעירייה זה רשום כ-60 מ"ר? וגם, האם היורשים של הדירה חייבים לרשום אותה על שמם כדי למכור? תודה

לצורךמכירת דירה שהתקבלה בירושה יש לרשום אותה ע"ש היורשים , או למנות מנהל עזבון לצורך מכירת הדירה.
לגבי הבנייה- ככל שהבניה בוצעה כדין יש שתי אפשרויות :
האחת- תיקון צו בית משותף והוספת השטחים הנוספים לדירה.
השנייה- מכירת הדירה כפי שהיא, תוך צרוף היתר הבניה לחוזה המכר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מבחינה טכנית, אין מניעה להצמיד את המחסן לדירה. צריך לראות אם מבחינת התקנון הספציפי , או נהלי לשכת הרישום , יש בעיה עם ההצמדה. בכל מקרה, תוכל לרכוש חכירה של 999 שנה במחסן, גם בלי להצמידו לדירה ....
המשך תשובה