שלום התגרשתי לפני שנה יש הסכם חתום ע"י בית משפט אני משלמת משכנתא עד שהילד הקטן יהיה בן 18 ואז הדירה תימכר ותתחלק חצי חצי. השאלה שלי היא כזאת האם בכל שלב עקב ירושה או משהו הגרוש יכול לבוא ולהגיד לי שנמכור את הבית ואני אצא מהבית הוא יכול להעיף אותי . הרי אני משלמת משכנתא והדירה אמורה להימכר רק שהקטן יהיה בן 18 כרגע רק בן 5.

הכל תלוי בנוסח הסכם הגירושין שבינכם.
לא ראיתי את ההסכם- לכן אני לא יכול לחוות דעה, האם לגרוש יש אפשרות לסלק אותך מהנכס.
אם לא כתוב אחרת בחוזה , והגרוש נפטר חו"ח, היורשים נכנסים בנעליו, וליורשים אין זכויות נוספות, יותר מאלה שנקבעו בחוזה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לא ניתן לענות על שאלות ספציפיות בעניין שיעור המס במסגרת הפורום- השואלת נענתה באופן אישי. ככלל ניתן להגיד שהחל מ 1.1.18 תתבטל הטבת תשלום מס שבח לינארי, ולכן יש לשקול, בכובד ראש, מכירת הדירה, לפני מ...
המשך תשובה