אני מעוניין לשפץ ולבנות יחידה נוספת בבית הורי, לצורך קבלת משכנתא ולהבטחת ההשקעה הורי מוכנים להוסיף אותי כבעלים על הבית, כך שיהיו על הבית 3 בעלים. מה הפרוצדורה שעלי לעשות? האם אני אצטרך לשלם מס כלשהו (אין לי דירה נוספת ואני גר עם ההורים...). אודה על תשובתך.
העברה ללא תמורה של זכות במקרקעין. מס רכישה 1/3 משיעור המס הרגיל.
בכבוד רב,
עו"ד שלום לוי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ראשית, אם שכרת עו"ד לצורך ייצגך בעסקה-את חייבת לסמוך עליו. מבחינה עקרונית, יש מקרים בהם ניתן בהחלט לשלם 50% כנגד הערת אזהרה- אם עוה"ד המליץ על המתווה הזה, כנראה שמבחינה משפטית המתווה מקובל....
המשך תשובה