שלום רב, בעבר ניסיתי למכור את הדירה שברשותי..הדייר שרצה לקנות אותה לא קיבל משכנתא כי לפי דברי השמאי יש בעיה עם מספור הדירה בטבו כתוב דירה 4 לפי טענתו צריך להופיע מספר 11. יש לציין שאני בעבר קבלתי משכנתא על הדירה בלי בעיה. היום אני מנסה שוב למכור את הדירה ..מה עלי לעשות? העורך דין הקודם שכבר חתמנו איתו את ההסכם ושלמנו לו שכר טירחה מטבע הדברים העסקה בוטלה. לא עשה כלום. אשמח לקבל תשובה .
כפי הנראה יש בעיה רישומית עדיף לפטור אותה טרם התקשרות עם רוכש אחר, יש עו"ד מתמחים בתחום רישום בתים משותפים.
בברכה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה תלויה במצב הרישום של הדירה . דירה שרשומה בטאבו ( כיחידה בבית משותף ), משועבדת , בדרך כלל, על סמך נסח בלבד. במקרים אחרים, ייתכן ויהיה צורך בהסכם הרכישה המקורי, תלוי מאוד במצב הרישום הספציפי של ...
המשך תשובה