שאלה מוסרית וכלכלית – אני מעוניינת לרכוש דירה. מתווך אחד הראה לי נכס בחולון אשר לא רציתי לרכוש. לאחר מספר חודשים הראה לי מתווך אחר את אותה הדירה בדיוק. הפעם אני סבורה שארצה "ללכת על זה". האם אני צריכה לשלם דמי תיווך לשני המתווכים? דמי התיווך המוסכמים הם 1.5% מעסקת המכירה. האם אצטרך לשלם כפול, לשלם 0.75% לכל אחד מהם או רק למתווך השני?
האם המתווך החתים אותך על הסכם בלעדיות?
בברכה
עו"ד שלום לוי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש לראות את ההסכם עליו חתמתם. באופן רגיל , אם לא הוסכם אחרת , סכום ההנחה כולל מע"מ. כלומר יש להפחית את ההנחה מהמחיר כולל מע"מ.( כלומר להפחית את ה 5000 ש"ח, מ- 29952 ש"ח)...
המשך תשובה