שאלה מוסרית וכלכלית – אני מעוניינת לרכוש דירה. מתווך אחד הראה לי נכס בחולון אשר לא רציתי לרכוש. לאחר מספר חודשים הראה לי מתווך אחר את אותה הדירה בדיוק. הפעם אני סבורה שארצה "ללכת על זה". האם אני צריכה לשלם דמי תיווך לשני המתווכים? דמי התיווך המוסכמים הם 1.5% מעסקת המכירה. האם אצטרך לשלם כפול, לשלם 0.75% לכל אחד מהם או רק למתווך השני?
האם המתווך החתים אותך על הסכם בלעדיות?
בברכה
עו"ד שלום לוי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

החוזה יכול לקבוע הצמדה מיום חתימת החוזה, ואין שום קשר בין ההצמדה למועד קבלת היתר הבנייה. מאידך- הצמדה חלה על כל תשלום עד למועד תשלומו . לא שמעתי מעולם על חוזה שנדרשים בו הפרשי הצמדה על תשלום, במועד ...
המשך תשובה