לפני מספר שבועות נתפסתי עם גרם קנאביס בפעם הראשונה, לאחר בדיקה קצרה בניידת התברר כי אין לי עבר פלילי ונשלחתי לביתי עם קנס. מאחר והתיקון לחוק קובע כי לא אמור להירשם תיק פלילי, ראיתי מספר מקומות שעדיין טוענים שתשלום הקנס מראה הרשעה עבור הליך פלילי. אשמח לברר במסגרת החוק כיצד נעשה רישום עבור קנס ראשון, בנוסף האם רישום זה משפיע על מקצוע ראיית חשבון? (סטודנט)
גילי שלום,
החזקת סם לצריכה עצמית אינה גוררת, כיום, אישום פלילי במידה שמדובר באירוע ראשון או שני.
תוכל לגשת לכל תחנת משטרה עם ת.ז. (בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00), להוציא גיליון רישום פלילי ולוודא זאת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
דוד שלום, בחלוף תקופת ההתיישנות של ההרשעה (7 שנים לבגיר ממועד פסה״ד, כל עוד לא הוטלה תקופת מאסר העולה על שנה) - אין מניעה לקבלת רישיון לרכב ציבורי כל עוד הנך זכאי לכך....
המשך תשובה